statystyki

wtorek, 19 sierpnia 2014

Dziękujemy

U nas wszystko ...tak sobie . Ponad dwa tygodnie temu byliśmy u dentysty , Aluni usunięto 4 mleczne ząbki aby zrobić miejsce stałym  . Teraz czekam z niecierpliwością aż szwy się rozpuszczą lecz niestety ciężko to widzę bo już  minęło 2 tyg a tu nic :( po zabiegu Alunia miała bardzo ciężki czas , widać było że, boli Ją cała buźka , przez 3 dni była na lekach przeciw bólowych i powróciły ataki padaczkowe, średnio 3 do 6 dziennie , dość mocne ale na szczęście mnioklonie nie nasiliły się . Dziś już jest ok od 4 dni "spokój " bez bólu bez ataków .
Tak więc wszystko wróciło do "normy" dziś odwiedził nas Pan Dr. z żywienia pozajelitowego i jak zawsze był z nas zadowolony . PEG super ! wyniki badań też bardzo dobre i waga Aluni wspaniale , nie za dużo nie za mało w sam raz :)

 Chciałam bardzo ale to bardzo podziękować Magdzie za zorganizowanie dla Alicji bazarku na FB , oraz wszystkim uczestnikom !!! Dzięki temu udało się uzbierać tysiąc złotych , dla mnie jest to duża kwota , oczywiście każda złotówka wpłynęła na sub konto w Stowarzyszeniu Sursum Corda . Dziękuję z całego serca !!!

   Pozdrawiam Was serdecznie <3

3 komentarze:

  1. Droga Mamo..
    Nie wiem czy jakiekolwiek słowa oddadzą moje uczucia.. Jest Pani silną, mądrą i niezłomną kobietą.. Życzyłabym sobie takiej siły.. Nauczyłam się od Pani wiele, na wiele spraw otworzyła mi Pani oczy.. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.. Proszę uściskać Córkę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są chwile gdy brak mi sił , bynajmniej nie fizycznych , czasem tonę w niemocy i mam dość bycia "silną" Wszystko co robię , wszystko co dla ludzi wydaje się nie zwykłe jest całkiem normalne , tyle że normalność jest inna . To tylko miłość którą ma każda matka pomaga mi być " niezłomną" a ludzie tacy jak Pani/Pan takimi komentarzami dają mi kopa !!!Tak więc uczymy się na wzajem ! Dziękuję za piękne słowa . Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pani Kasiu,

    Codziennie ucze sie od Pani macierzynstwa, milosci do wlasnego dziecka. Jest Pani dla mnie wzorem zwlaszcza wtedy gdy brakuje sil i cierpliwosci.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń