statystyki

sobota, 9 listopada 2013

tata ...

Jakiś czas temu spotkałam w autobusie znajomą , zapytał o Alicję, o jej stan zdrowia obecny  i oto jak sobie z tym radzimy . Ja z uśmiechem na twarzy odparłam że jest ok. Ala stabilna a my trzymamy  się razem i nawzajem się nią zajmujemy . Wtedy padło stwierdzenie " masz szczęście że, mąż jeszcze z tobą jest , bo faceci są słabsi psychicznie "

... no własnie i o tym będzie post ... 
Faceci są słabsi psychicznie ?  hymmm może .. a co jak to kobieta jest w takiej sytuacji słabsza ? Jak kobieta odejdzie to co ? O niej się by pewno powiedziało że, zostawiła dziecko a facet jest słabszy , tak po prostu słabszy . Moim zdaniem to nie prawda , chociaż z opinią słabszego psychicznie mężczyzny  spotykam się dość często . Uważam że to nie tak że  faceci odchodzą od żon bo są słabsi, ABSURD ! Jak spotyka nas tragedia to często emocję , bezradność , panika wyprowadzają  nas z równowagi i wtedy to najnormalniej w świecie musimy odreagować , wyrzucić z siebie  złość , żal i  wtedy się zaczyna . Najprościej jest się wyładować na najbliższej osobie nie zdając sobie sprawy że przez to ta osoba będzie stawała się coraz dalsza . Znam kilka rodzin w których małżeństwa się rozpadły , nie przetrwali  tej próby . 

Ja faktyczne mam dużo szczęścia ale nie dlatego że Rysiek mnie NAS  nie zostawił, ale dlatego że , przeszliśmy pozytywnie przez każdą z prób jakie zafundował nam los . Nie muszę być mu wdzięczna że nadal z nami jest , on kocha Alicję tak samo jak ja więc czemu miało by go przy niej nie być ? Kocha mnie tak samo jak ja jego więc dlaczego miałby odejść ? 
Jednak muszę przyznać że jest najwspanialszym tatą na świecie :) Nie ma żadnych ograniczeń co do opieki nad Alunią , odsysa , karmi , robi leki , kąpie sam naszą księżniczkę , zmienia opatrunki i dba o to abym Ja gdzieś  "wyskoczyła" odpocząć .... 
  .... A więc nasze szczęście polega na prawdziwej miłości , jesteśmy razem prawie 12 lat a mam wrażenie że zakochaliśmy się w sobie wczoraj ...

... Kiedy jesteś kochany , stajesz się silny , kiedy sam kochasz stajesz się odważny ...




   .... Bardzo Cię kochamy .... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz