statystyki

poniedziałek, 22 września 2014

BARNILKA ... na 8 rocznicę ślubu :)

16 września mieliśmy 8 rocznicę ślubu w związku z tym, nasza wspaniała pielęgniarka P.Agatka wraz z Ewką mamą Kingusi postanowiły zrobić nam prezent :) podjęły się na wzajem opieki nad Alusią abyśmy mogli spędzić  sami weekend i troszkę odpocząć od codzienności .

 O prezencie wiedzieliśmy wcześnie, więc mogliśmy sobie zaplanować wyjazd .Tafiliśmy na super miejsce , coś co było dla nas bardzo fajnym rozwiązaniem bo nie daleko od Sącza  . Las , góry i jezioro... czyli BARNILKA  niby agroturystyka  ale niczym poza domową atmosferą  nie różni  się od pie pięć-o   gwiazdkowego hotelu. Cudownie ! Piękne pokoje , przepiękne  widoki z tarasu , wspaniali gospodarze i taki błogi spokój , cisza no mega !!!

 Zaraz po zameldowaniu poszliśmy na spacer po lesie i przyznam że, czułam się dość dziwacznie , no w sumie tylko Ja i Mój mąż ... sami ? to się nie zdarza ! Ale niestety zaczęło padać , pogoda się nam nie udała :(  wróciliśmy do pokoju , przy ciepłym kubku kawy na tarasie emocje spowodowane rozłąką z Alusią opadły i można było się wyluzować . Naprawdę było wspaniale , wiecie jak smakuje kawa na tarasie o 8 rano ? nie da się opisać tego smaku . Potem zeszliśmy  na śniadanie do przepięknej jadalni ... pysznie , pachnąco , kurcze tak dobrego chleba nigdy nie jadłam , ser , wędlina ... grzanki , powidło mleko ...

 Oczywiście o 3 rano obudziłam się , bo to przecież  to żelazna pora oklepania , odessania i przebrania pieluszki mojej księżniczce , nie mogłam zasnąć więc poszłam na taras ... zapach gęstego zimnego powietrza , cisza ... Ja chcę tam wrócić !!!!







 Baterie naładowane :) 

Na pewno tam wrócimy , w końcu mamy zaproszenie z Alą 

Jakbyście kiedyś potrzebowali  odskoczni to naprawdę polecam , warto ! 


Pozdrawiam wspaniałych gospodarzy i dziękujemy za takie miłe przyjęcie , do zobaczenia :) 

2 komentarze:

  1. Kasiu powtarzam to jak mantrę ...dobro powraca... Cieszę się ,że wypad króciutki
    ale się udał , jak odbierzesz prawko to z pewnością będziemy Was szukać w Bieszczadach ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kasiu z okazji rocznicy slubu zycze radosci, ktora dostrzega piekno malych rzeczy, nadziei ktora nie gasnie kiedy marzenia wydaja sie zbyt dalekie. Pokoju ktory koi kiedy wszystko wyprowadza z rownowagi oraz wiary, ktora daje oparcie kiedy bezradność przerasta.

    OdpowiedzUsuń