statystyki

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Carrefour i Galeria Sandecja

20 stycznia w markecie Carrefour i Galerii Sandecja odbyła się zbiórka na rzecz Alicji organizowana przez fundację  " Będzie Dobrze " udało się uzbierać 2193,54 zł   Zebrane pieniądze zostały wpłacone na sub - konto w stowarzyszeniu Sursum Corda do którego należymy :)

Jestem bardzo szczęśliwa że znaleźli się ludzie o WIELKIM sercu... już nie raz darczyńcy pokazali mi że mogę liczyć na ich pomoc ..... dzięki takim ludziom mam Alunie przy sobie , jestem w stanie zapewnić jej fachową opiekę i nie boję  się że zabraknie na rurki , cewniki , opaski czy filtry .....
W tej całej naszej tragedii widzę rzeczy dla innych nie widoczne .... poznałam ludzi tak wspaniałych że nie da się tego opisać .... mogłabym wymieniać ale są 2 osoby które szczególnie zapadły mi w pamięci za to co dla mnie robią, Pani Danuta Wolak pracownik socjalny ( super babka ) i Marcin Kałużny ( prezes Sursum Corda) Po każdej rozmowie z tym gościem mam taką wewnętrzną siłę i energię  .... :)
Mam gorsze i lepsze dni , dziś jest ten fajny dzień Ala była bardzo "fajna " mało kaszlała więc korzystałam przytulałam ją na max-sa !!!! Jestem naładowana pozytywną energią a piszę to dlatego że jak zauważyliście od pewnego czasu nic nie robię tylko dziękuję i teraz też będę dziękować , a wypadało by napisać parę słów o Ali o jej chorobie, aktualnym stanie lecz jest to dość smutne więc napiszę jutro .....

Zbiórka jak dla mnie okazała się dużym sukcesem bardzo dziękuję fundacji "Będzie Dobrze" , Dyrekcji Galerii Sandecja , Dyrektorowi  Tomaszowi Madaj oraz pracownikom  Carrefour , wolontariuszom a przede wszystkim darczyńcom .... dziękuję ...

1 komentarz:

  1. Kasiu nawet nie wiesz jak się cieszę z Wami!!!! Wiem o tym, że dacie radę !!! Tak jak piszesz, że głównie dziękujesz, a czasem jest trudno napisać o stanie zdrowia własnego dziecka-ja mam tak samo,czasem to już nie wiem jak pisać...?Jest trudno, ale z takimi wspaniałymi ludźmi DAMY RADĘ!!! Całusy od nas :)

    OdpowiedzUsuń