statystyki

czwartek, 24 stycznia 2013

ząbki ....

W sobotę 26 stycznia jedziemy z Alusią do Limanowej gdzie w tamtejszym szpitalu będzie miała SANACJĘ  jamy ustnej w znieczuleniu ogólnym .... czekaliśmy na termin od września 2012
Boję się ponieważ będzie usypiana a jednak każde znieczulenie niesie za sobą ryzyko .... lecz musimy to zrobić gdyż mleczne ząbki kiwają się od ponad pół  roku a do tego Alusia ma już kilka dużych dziur . Pielęgnacja jamy ustnej jest bardzo utrudniona , Ala nie potrafi wypluć pasty i zaciska szczękę a teraz doszła trachoostomia więc jest jeszcze gorzej , czasami moja dziecina płacze a ja nie wiem czemu , myślę że bolą ja zęby ..... a ja zrobię wszystko aby nie czuła bólu tylko w ten sposób mogę Alicji pomóc ....

Po wizycie u dentysty jedziemy do Mikołaja .... to kolega Ali , chłopiec który też cierpi na ceroidolipofuscynozę .... myślę że będzie  miło i dla mnie to bardzo ważne ... pewnie pół nocy przegadam z Małgosią mamą Mikoego ....  nie mogę się doczekać :)  Małgosia już była kilka razy z synkiem u tej dentystki więc wymiana doświadczeń w naszym przypadku to jedna z naj cenniejszych rzeczy ....

1 komentarz: