statystyki

środa, 2 stycznia 2013

pozytywnego coś ... pozytywnego ....

Rok 2013 ma być wypełniony pozytywną energią , chociaż zdaję sobie sprawę że pewnie coś przykrego nas spotka...  wracając do minionego roku to byłam trochę nie sprawiedliwa , pisałam o tym co nas złego spotkało a było też wiele pozytywnych chwil ... poznałam Kasię i jej córcie Maję , udało się nam razem z Alicją odwiedzić Krzysia z Makowa oraz Mikołaja z Młynnego , chłopcy też chorują na ceroidolipofuscynozę . Nawiązałam kontakt z wieloma wspaniałymi ludźmi a przede wszystkim z Laurą.
Koleżanka wraz z  mężem i grupą znajomych zorganizowali zbiórkę i zrobili nam "mikołajki" wpadli do naszego mieszkania z prezentami , nie wiedzieliśmy którą paczkę pierwszą otwierać ! Ala dostała pieluchy , bluzeczki , spodenki oraz wiele wiele wspaniałych rzeczy , mi i mężowi też coś wpadło :)  ..... ludziom którzy złożyli się na tą akcję  bardzo bardzo dziękujemy !!!!!
 Odwiedziłam też Anetkę dziewczynkę z cero. Anetka jest dla mnie wyjątkowa , tak bardzo jest podobna do mojej Alusi . ....  Zostaliśmy też podopiecznymi Sursum Corda .... Fundacja WOŚP pozytywnie rozpatrzyła moja prośbę i dostaniemy ssaka , małego przenośnego co umożliwi wychodzenie na spacery .

Więc nie do końca było tak źle .... :)


3 komentarze:

  1. Kasia dziękuję, wiesz, że pomaganie sprawia mi wielka radość, że jestem komuś potrzebna. :) To ja dziękuję, że jesteście Kochani. Wszystkiego dobrego w Nowym 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. coś popsułam ;)

    chciałam życzyć Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku w imieniu swoim i dziewczyn z Wrześniówek 2010

    OdpowiedzUsuń