statystyki

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Po koncercie ..... oczywiście wielkie podziękowania dla organizatorów , dla Pań Ludmiły , Anastazji, Katarzyny oraz załodze MCK Sokół a przede wszystkim dziękuję  dzieciakom ... były świetne !!!! 

Patrzyłam na te maluchy i bardzo dziwnie się czułam ... w sumie nie potrafię  tego określić .... z jednej strony podziw dla rodziców , radość że one grają dla Alusi a z drugiej pustka , strach i coś po części jak "zazdrość" ... nie wiem jaki związek  to uczucie ma z zazdrością ale jak to inaczej ująć ? ... Alicja jest jedyna nie zamieniłabym jej na żadne  inne dziecko , jest chora , patrzę jak odchodzi ale jest to dla mnie takie "normalne" zacierają się wspomnienia z czasów gdy była zdrowa , a każde zdjęcie czy filmik z przed 3 lat jest niczym  innym jak zadawanie sobie bólu , więc staram się nie sięgać do albumów ale obrazy się zacierają i tak koło się zamyka ..... Widziałam 4 letnią dziewczynkę , grała na pianinie .... Ala ma 5 lat ... zastanawiałam się jak to dziecko wyszło na scenę , taki tam był wielki próg , jak ona wsiadła na krzesełko ? ... Dziewczynka zaczęła grać i wtedy do mnie dotarło ... ona jest zdrowa ... zdrowe dzieci tak mają to normalne !!!!  

Jeszcze raz z całego serca dziękuję wszystkim za przybycie , dziękuję że udał się uzbierać taką kwotę dla mnie to dużo .... 

Alicja też Wam kochani dziękuje !!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz